Deze website is eigendom van bvba Cube Solutions
Contactgegevens:
Adres maatschappelijk zetel: Generaal de Wittelaan 7, 2800 Mechelen
Telefoon: +32 490 42 78 44
E-mail: info@cube-lockers.be
Ondernemingsnummer: BTW BE 0539.932.484
RPR: Mechelen
Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaart u zich uitdrukkelijk akkoord met de volgende algemene voorwaarden.
De inhoud van deze site, met inbegrip van de merken, logo’s, tekeningen, data, product- of bedrijfsnamen, teksten, beelden e.d. zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan Cube Solutions of rechthoudende derden.
De informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden, en kan dus niet als een persoonlijk, professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd.
Cube Solutions levert grote inspanningen opdat de ter beschikking gestelde informatie volledig, juist, nauwkeurig en bijgewerkt zou zijn. Ondanks deze inspanningen kunnen onjuistheden zich voordoen in de ter beschikking gestelde informatie. Indien de verstrekte informatie onjuistheden zou bevatten of indien bepaalde informatie op of via de site onbeschikbaar zou zijn, zal Cube Solutions de grootst mogelijke inspanning leveren om dit zo snel mogelijk recht te zetten.Cube Solutions kan evenwel niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of onrechtstreekse schade die onstaat uit het gebruik van de informatie op deze site.Indien u onjuistheden zou vaststellen in de informatie die via de site ter beschikking wordt gesteld, kan u de beheerder van de site contacteren.
De inhoud van de site (links inbegrepen) kan te allen tijde zonder aankondiging of kennisgeving aangepast, gewijzigd of aangevuld worden. Cube Solutions geeft geen garanties voor de goede werking van de website en kan op geen enkele wijze aansprakelijk gehouden worden voor een slechte werking of tijdelijke (on)beschikbaarheid van de website of voor enige vorm van schade, rechtstreekse of onrechtstreekse, die zou voortvloeien uit de toegang tot of het gebruik van de website.
Cube Solutions kan in geen geval tegenover wie dan ook, op directe of indirecte, bijzondere of andere wijze aansprakelijk worden gesteld voor schade te wijten aan het gebruik van deze site of van een andere, inzonderheid als gevolg van links of hyperlinks, met inbegrip, zonder beperking, van alle verliezen, werkonderbrekingen, beschadiging van programma's of andere gegevens op het computersysteem, van apparatuur, programmatuur of andere van de gebruiker.
De website kan hyperlinks bevatten naar websites of pagina's van derden, of daar onrechtstreeks naar verwijzen. Het plaatsen van links naar deze websites of pagina’s impliceert op geen enkele wijze een impliciete goedkeuring van de inhoud ervan. Cube Solutions verklaart uitdrukkelijk dat zij geen zeggenschap heeft over de inhoud of over andere kenmerken van deze websites en kan in geen geval aansprakelijk gehouden worden voor de inhoud of de kenmerken ervan of voor enige andere vorm van schade door het gebruik ervan.
Het Belgisch recht is van toepassing op deze site. In geval van een geschil zijn enkel de rechtbanken van het arrondissement Mechelen bevoegd.
Cube Solutions verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent ons privacy beleid, kunt u terecht Nancy Van den Eynde op info@cube-lockers.be
Verwerkingsdoeleinden
Cube Solutions verzamelt en verwerkt de persoonsgegevens van klanten voor klanten- en orderbeheer (o.a. klantenadministratie, opvolgen van bestellingen/leveringen, facturatie, opvolgen van de solvabiliteit, profilering en het verzenden van marketing en gepersonaliseerde reclame).
Rechtsgrond(en) van de verwerking
Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van artikel 6.1. (a) (toestemming), (b) (noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst), (c) (noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting), (f) (noodzakelijk voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belang) om te ondernemen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In zoverre de verwerking van de persoonsgegevens plaatsvindt op basis van artikel 6.1. a) (toestemming), heeft de klant steeds het recht om de gegeven toestemming terug in te trekken.
Overmaken aan derden
Indien dit noodzakelijk is ter verwezenlijking van de vooropgestelde doeleinden, zullen de persoonsgegevens van de klant worden gedeeld met andere vennootschappen (van de Cube Solutions groep) binnen de Europese Economische Ruimte die rechtstreeks of onrechtstreeks met Cube Solutions verbonden zijn of met enige andere partner van Cube Solutions; Cube Solutions garandeert dat deze ontvangers de nodige technische en organisatorische maatregelen zullen nemen ter bescherming van de persoonsgegevens.
Bewaarperiode
De persoonsgegevens verwerkt voor klantenbeheer zullen worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding).
Recht van inzage, verbetering, wissing, beperking, bezwaar en overdraagbaarheid van persoonsgegevens
De klant heeft te allen tijde recht op inzage van zijn persoonsgegevens en kan ze (laten) verbeteren indien ze onjuist of onvolledig zijn, ze laten verwijderen, de verwerking ervan laten beperken en bezwaar te maken tegen de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens op basis van artikel 6.1 (e) of (f), met inbegrip van profilering op basis van die bepalingen.
Bovendien, heeft de klant het recht om een kopie (in een gestructureerde, gangbare en machinaal leesbare vorm) van zijn persoonsgegevens te bekomen en de persoonsgegevens te laten doorsturen naar een andere vennootschap. Teneinde bovenvermelde rechten uit te oefenen, wordt de klant gevraagd om:
- zelf de instellingen van zijn klantenaccount aan te passen; en/of
- een e-mail te verzenden naar het volgende e-mailadres: info@cube-lockers.be;
Direct marketing
De klant heeft het recht zich kosteloos te verzetten tegen elke verwerking van zijn persoonsgegevens met het oog op direct marketing.
Klacht
De Klant beschikt over het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35, 1000 Brussel - commission@privacycommission.be).
Tijdens een bezoek aan de site kunnen 'cookies' op de harde schijf van uw computer geplaatst worden. Een cookie is een tekstbestand dat door de server van een website in de browser van uw computer of op uw mobiel apparaat geplaatst wordt wanneer u een website raadpleegt. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren.
De website van Cube Solutions maakt steeds gebruik van first party cookies. Dit zijn technische cookies die gebruikt worden door de bezochte site zelf en tot doel hebben om de site optimaal te laten functioneren. Daarnaast gebruikt de website mits toestemming ook third party cookies die niet afkomstig zijn van de website zelf, maar wel van derden, bijvoorbeeld een aanwezige marketing of advertentieplug-in. Gebruikers kunnen via een cookie disclaimer onderaan de website aangeven of ze al dan niet toestemming geven tot het gebruik van third party cookies.
U kan uw internetbrowser zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd, dat u een waarschuwing ontvangt wanneer een cookie geïnstalleerd wordt of dat de cookies nadien van uw harde schijf worden verwijderd. Dit kan u doen via de instellingen van uw browser (via de help-functie). Hou er hierbij wel rekening mee dat bepaalde grafische elementen niet correct kunnen verschijnen, of dat u bepaalde applicaties niet zal kunnen gebruiken.
Door gebruik te maken van onze website, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
Deze website maakt gebruik van Google Analytics, een webanalyse-service die wordt aangeboden door Google Inc. (“Google”). Google Analytics maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op Uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over Uw gebruik van de website (met inbegrip van Uw IP-adres) wordt overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, rapporten over de website-activiteit op te stellen voor website-exploitanten en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik. Google mag deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Google zal Uw IP-adres niet combineren met andere gegevens waarover Google beschikt. U kunt het gebruik van cookies weigeren door in Uw browser de daarvoor geëigende instellingen te kiezen. Wij wijzen u er echter op dat u in dat geval wellicht niet alle mogelijkheden van deze website kunt benutten. Door gebruik te maken van deze website geeft u toestemming voor het verwerken van de informatie door Google op de wijze en voor de doeleinden zoals hiervoor omschreven.
Deze website maakt gebruik van Cookies. Indien u hier meer over wil weten, verwijzen we u door naar onze privacy verklaring.
AkkoordNiet akkoordU heeft de visie, wij hebben de tools. Of u nu zorgt voor een efficiënte werkplek, een ontwerp tot leven brengt, of de dagelijkse werking vlekkeloos houdt. Wij zorgen voor de juiste oplossingen, precies zoals u het nodig heeft. Geen gedoe, geen zorgen. Gewoon slimme, flexibele systemen die werken voor u.
LAAT U ADVISERENHeeft u een visie die verder gaat dan ons standaardaanbod? Wij denken graag met u mee en bieden maatwerk dat verder reikt. Elke organisatie is anders. Daarom luisteren we eerst, denken we mee en stellen we pas daarna een oplossing voor, van lockers tot akoestische Flex-pods en compleet meubilair. Wij zorgen voor een aanpak die werkt voor u, uw gebruikers én uw budget.
Regelgeving en conformiteit staan centraal in onze aanpak. Wij zorgen ervoor dat onze oplossingen voldoen aan de strengste veiligheids- en kwaliteitsnormen, van ergonomie tot milieueisen. Met onze diepgaande kennis van de relevante regelgeving leveren we niet alleen producten, maar ook gemoedsrust, zodat uw werkplek altijd voldoet aan de laatste eisen.
Laat u inspireren door onze diverse materiaalkeuzes en afwerkingen, perfect afgestemd op verschillende werkruimtes. Of het nu gaat om een stijlvolle kleedruimte, een flexibele vergaderplek of een comfortabele kantoorruimte, wij bieden de oplossingen die de sfeer en functionaliteit van elke ruimte versterken. Bekijk onze inspirerende realisaties voor een indruk van hoe onze producten in de praktijk tot leven komen.
Al jaren werken wij samen met een betrouwbare partner die zorgt voor excellente levering en installatie. Dankzij deze langdurige samenwerking garanderen wij dat uw bestelling snel, vakkundig en zonder zorgen in elkaar wordt gezet. Zo kunt u direct profiteren van een georganiseerde werkruimte zonder dat u zich druk hoeft te maken over de uitvoering.
Met onze Flex Pod en bureaustoelen gaat u zelf aan de slag om de werkplek van uw dromen te creëren. Dankzij onze gebruiksvriendelijke configuratieopties voegt u flexibiliteit toe aan uw ruimte, helemaal afgestemd op de wensen van uw team. Van slimme opslagoplossingen tot ergonomische werkplekken of akoestische meetingbooths.
Een idee krijgen van de mogelijkheden? Bezoek onze showroom en ontdek hoe onze oplossingen zich vertalen naar de praktijk. Voel de kwaliteit van de materialen, zie de afwerkingen en laat u inspireren door realisaties die direct aansluiten bij uw behoeften. Onze experts staan klaar om samen met u de beste keuzes te maken voor een werkplek die perfect werkt.
Kies voor kwaliteit die blijft. Onze producten zijn ontworpen met duurzaamheid in het achterhoofd, van robuuste materialen tot slimme constructies die bestand zijn tegen intensief gebruik. Ze bieden niet alleen lange levensduur, maar zorgen er ook voor dat uw werkplek minder onderhoud vereist. Een investering die zowel uw budget als het milieu ten goede komt.
Regelgeving en conformiteit staan centraal in onze aanpak. Wij zorgen ervoor dat onze oplossingen voldoen aan de strengste veiligheids- en kwaliteitsnormen, van ergonomie tot milieueisen. Met onze diepgaande kennis van de relevante regelgeving leveren we niet alleen producten, maar ook gemoedsrust, zodat uw werkplek altijd voldoet aan de laatste eisen.
Of u nu een kleedruimte, vergaderruimte of stille werkplek inricht, wij begrijpen dat u meer zoekt dan alleen esthetiek. U zoekt een oplossing die logisch werkt, intuïtief aanvoelt en vlot te beheren is. Bij Cube helpen we u om snel tot de juiste keuzes te komen, met oog voor de flow van uw ruimtes. We stellen de juiste vragen en vertalen uw wensen naar een concreet plan dat werkt voor zowel de gebruiker als het facilitaire team.
Van de eerste brainstormsessie tot de installatie, wij zorgen voor heldere communicatie en maken duidelijke afspraken. U heeft al genoeg aan uw hoofd, dus wij zorgen ervoor dat alles volgens plan verloopt, op tijd en zonder verrassingen. Ons team houdt u op de hoogte van elke stap, zodat u altijd weet waar u aan toe bent.
Al jaren werken wij samen met een betrouwbare partner die zorgt voor excellente levering en installatie. Dankzij deze langdurige samenwerking garanderen wij dat uw bestelling snel, vakkundig en zonder zorgen in elkaar wordt gezet. Zo kunt u direct profiteren van een georganiseerde werkruimte zonder dat u zich druk hoeft te maken over de uitvoering.
Kies voor kwaliteit die blijft. Onze producten zijn ontworpen met duurzaamheid in het achterhoofd, van robuuste materialen tot slimme constructies die bestand zijn tegen intensief gebruik. Ze bieden niet alleen lange levensduur, maar zorgen er ook voor dat uw werkplek minder onderhoud vereist. Een investering die zowel uw budget als het milieu ten goede komt.
Bij Cube draait alles om efficiëntie. Door slimme, op maat gemaakte oplossingen kunnen we de beschikbare ruimte optimaal benutten zonder in te boeten op comfort. Dit resulteert niet alleen in kostenbesparing op lange termijn, maar zorgt ook voor een verbeterde werkervaring. Met duurzame materialen en slimme ontwerpen helpen we uw facilitaire processen te stroomlijnen, zodat u kosten kunt besparen zonder concessies te doen aan kwaliteit.
Elke werkplek is anders, maar de uitdagingen lijken vaak verrassend herkenbaar.Daarom delen we graag eerdere realisaties: projecten waar andere facility managers voor gelijkaardige keuzes stonden. We kunnen deze realisaties ook samen bezoeken in overleg met onze klanten, zo krijgt u een helder beeld van de kwaliteit, het gebruiksgemak en de impact op de dagelijkse werking.
Sterke ontwerpen verdienen een sterke partner. U bepaalt de visie, de sfeer en de materialen; wij zorgen ervoor dat elk detail klopt, van eerste schets tot perfecte oplevering. Dankzij maatwerkoplossingen wordt uw ontwerp gerealiseerd zoals bedoeld, zonder beperkingen op maatvoering of indeling.
Laat u inspireren door onze diverse materiaalkeuzes en afwerkingen, perfect afgestemd op verschillende werkruimtes. Of het nu gaat om een stijlvolle kleedruimte, een flexibele vergaderplek of een comfortabele kantoorruimte, wij bieden de oplossingen die de sfeer en functionaliteit van elke ruimte versterken. Bekijk onze inspirerende realisaties voor een indruk van hoe onze producten in de praktijk tot leven komen.
Met onze Flex Pod en bureaustoelen gaat u zelf aan de slag om de werkplek van uw dromen te creëren. Dankzij onze gebruiksvriendelijke configuratieopties voegt u flexibiliteit toe aan uw ruimte, helemaal afgestemd op de wensen van uw team. Van slimme opslagoplossingen tot ergonomische werkplekken of akoestische meetingbooths.
Gedetailleerde technische fiches en lastenboekteksten ondersteunen uw ontwerpkeuzes. U ontvangt alle benodigde informatie over de materialen, afwerkingen en integratiemogelijkheden, zodat u met vertrouwen en zekerheid kunt werken.
Met pCon.planner kunt u snel en efficiënt ruimtes ontwerpen en onze producten integreren. Toegang tot 3D-modellen en gedetailleerde artikellijsten versnelt het proces, terwijl de exporteerbare bestanden en fotorealistische renders uw ontwerp visueel versterken. Alles wat u nodig heeft om uw project snel en nauwkeurig te realiseren, in één platform.
Kies voor kwaliteit die blijft. Onze producten zijn ontworpen met duurzaamheid in het achterhoofd, van robuuste materialen tot slimme constructies die bestand zijn tegen intensief gebruik. Ze bieden niet alleen lange levensduur, maar zorgen er ook voor dat uw werkplek minder onderhoud vereist. Een investering die zowel uw budget als het milieu ten goede komt.
Regelgeving en conformiteit staan centraal in onze aanpak. Wij zorgen ervoor dat onze oplossingen voldoen aan de strengste veiligheids- en kwaliteitsnormen, van ergonomie tot milieueisen. Met onze diepgaande kennis van de relevante regelgeving leveren we niet alleen producten, maar ook gemoedsrust, zodat uw werkplek altijd voldoet aan de laatste eisen.